Pasmo przenoszenia (dla 1W przy 4Ohm): |
70 Hz - 19 kHz, +/- 1 dB |
Pasmo przenoszenia (dla wyjścia liniowego): |
20 Hz - 20 kHz, +/- 1 dB |
Sygnał - Szum: |
85 dB |
Zniekształcenia THD: |
mniejsze niż 0.5% |
Czułość wejściowa (dla pełnej mocy wyjściowej): |
symetryczne wejście mikrofonowe - 3 mV symetryczne wejście liniowe - 800 mV niesymetryczne wejście RCA - 400 mV |
Impedancja wejściowa (nominalnie): |
mikrofonowa - 400 Ohm liniowa - 100 kOhm RCA - 50 kOhm |
Przesłuchy: |
-70 dB przy 1 kHz |
Poziom wyjściowy (nominalnie): |
1 V przy 10 kOhm |
Zasilanie Phantom: |
15 V DC |
Zakres pracy (temperatura/wilgotność): |
od 0° do 40° C przy wilgotności względnej 95% |
Temperatura przechowywania: |
od - 20° do 85° C |
Wymiary (szerokość x wysokość x głębokość): |
48.3 cm x 8.9 cm x 31 cm |
Waga: 180MA: |
9.5 kg 280MA: 11.5 kg 1160MA: 11.5 kg |
Zabezpieczenia: |
prądowe, obciążenia, termiczne |
Chłodzenie: |
konwencjonalne |
Akcesoria w komplecie: |
przewód zasilający, uszy do instalacji w szafie 19" wraz z śrubami, złącza Phoenix, pokrywa terminali śrubowych |
Akcesoria opcjonalne: |
1-VCAP zewnętrzny sterownik poziomu natężenia dźwięku w jednej strefie 4-VCAP zewnętrzny sterownik poziomu natężenia dźwięku w czterech strefach |
Panel przedni |
Włącznik zasilania POWER |
główny włącznik nie ma wpływu na podłączone do urządzenia zasilanie awaryjne |
Potencjometry VOLUME |
skokowe, cztery dla 180MA i 1160MA, osiem dla 280MA, regulacja sygnału wejściowego |
Potencjometry TONE |
skokowe, regulacja barwy dla każdego wejścia: niskie (BASS) +/-10 dB dla 100 Hz, wysokie (TREBLE) +/-10 dB dla 10 kHz |
Kontrolka POWER |
niebieska dioda LED sygnalizuje obecność zasilania |
Kontrolka input SIGNAL |
zielona dioda LED dla każdego wejścia, sygnalizuje obecność sygnału wejściowego o poziomie -24 dBu (linia) oraz -70 dBu (mikrofon) |
Kontrolka output SIGNAL |
zielona dioda LED dla każdego wyjścia, sygnalizuje obecność sygnału wyjściowego o poziomie 100 mV (45 dB poniżej pełnej mocy) dla obciązenia 4Ohm |
Kontrolka CLIP |
czerwona dioda LED dla każdego wyjścia, sygnalizuje obecność przesterowanego sygnału wyjściowego |
Potencjometry VOLUME |
skokowe, po jednym dla każdego wyjścia, regulacja sygnału wyjściowego do strefy |
Panel tylny |
Przycisk RESET |
resetuje zabezpieczenia układu zasilania, modele z zasilaniem 220/230/240V posiadają wbudowany bezpiecznik zamiast przycisku RESET |
Gniazdo zasilania |
dla odłączanego przewodu zasilającego w standardzie IEC |
Gniazdo AUXILIARY |
POWER dla zasilania awaryjnego 24V DC (+/-10%) |
Złącza wyjściowe |
jeden 4-polowy terminal śrubowy dla każdego wyjścia, oznaczenia: COM, 4Ohm, 70V i 100V, pokrywa terminali w komplecie |
Złącze VCA |
4-polowe złącze typu Phoenix do podłączenia zewnętrznych sterowników poziomu natężenia dźwięku w strefach (1-VCAP i 4-VCAP) |
Przełączniki CONFIG |
dwufunkcyjne mikroprzełączniki konfiguracyjne: ustalanie sygnału wejściowego jako priorytetowy do danego wyjścia z funkcją chwilowego wyciszenia innych sygnałów (funkcja wyciszania jest aktywowana przez styki przekaźnikowe), włączanie zasilania Phantom dla wszystkich wejść, za wyjątkiem RCA (ustawienie fabryczne wyłączone) |
Złącze PRIORITY |
3-polowe złącze typu Phoenix pozwalające na wyciszanie innych sygnałów wejściowych przez wejście nr 1 oraz wejście nr 5 (tylko w modelu 280MA) przy użyciu styków przekaźnikowych |
Przełączniki ROUTING |
tylko w modelu 280MA, mikroprzełączniki pozwalające na przekierowanie każdego wejścia do każdego wyjścia |
Złacze LINE OUT |
3-polowe symetryczne gniazdo typu Phoenix, jedno dla każdego wyjścia. Poziom sygnału sterowany przez potencjometr sumy dla wyjścia |
Złącza wejściowe symetryczne, |
3-polowe złącze typu Phoenix, po jednym dla każdego wejściowego sygnału mikrofonowo-liniowego; podwójne gniazdo RCA dla sygnałów stereofonicznych, niesymetryczne, sumowane do mono; symetryczne, 3-polowe złącze typu Phoenix, po jednym dla każdego wyjścia, używane do połączenia z dodatkowym zewnętrznym mikserem, wzmacniaczem lub procesorem sygnałowym |
Przełącznik MIC/LINE |
wybór poziomu liniowego lub mikrofonowego dla każdego sygnału wejściowego |
Przełącznik LINK IN/OUT |
jeden dla każdego kanału wejściowego w pozycji IN: jakikolwiek sygnał podłączony do wejścia będzie miksowany z innymi i kierowany do wyjścia w pozycji OUT: tylko sygnał z wejścia będzie kierowany do wyjścia |